Thursday, January 15, 2009

Vampire by night, panda by day

Hi... Just a quick update (mcm ada org kesah!). I'm home!! finally. Been working since 2am last night until..... TADI! And i need to go back to plant afterwards. Balik ni pun sbb mau mandi.

YA!!
Saya blum mandi since smlm.

Last mandi b4 kluar rumah 2am. Serius. aku mandi sblm kluar. Tidak perlu la dbayangkan kewangian aku ok. Sbb aku pakai perfume. Tp berengas gila. Hokey... mok mandi, cuci rambut bersiap dulu.

Merasa sgt letih dan lapar. Exhausted!! Bukan seja dgn kerja tp dgn org2 itu yg sibuk pokpekpokpek. tp harammmm batang hidung pun xnampak. Stakat suara d corong talipon tu (mungkin smbil cungkil gigi lepas mkn atau sedang korek hidung), pirahh!! i lost my respect to u, u, u, u and u.






oh ya. entry yg kamurg baca siang2 tu autopublish. tmpt kerja aku xda internet. kerja xglamer la katakan. opis pun xda.

No comments: