Friday, January 16, 2009

Exhausted!

Alhamdulillah. akhirnya smlm aku telah berjaya tidur semula d atas tilam yg empuk ni! Sakit belakang2 aku setelah kerja 2hari berterusan! BERTERUSAN ok! since 14hb pagi2 sampai smlm 11mlm. Ada la balik 2kali seja utk mandi2 burung. Gila x mandi!!


muka suda bertukar mnjadi panda

hanya mampu lunch ini. Harus ada telur!

d tmpt yg x menyelerakan ni, oh ya. ini la tmpt kerja aku.


Time balik mandi smlm, aku tapau la utk diorg2 ni mknn. Baik la tu konon. Bukan tapau apa pun .Burger depan rumah jak. Kol Kalai tny mau mkn burger apa tp djawab

Apa2 la.. Busy ni

Hmmmm...

Bang, nak beli burger. Antara ayam dan daging, yg mana lebih sedap??


Ayam.
(sambil buat muka pelik)

Tny Addy pulak.
Ayam

Baik la.
Abang burger ayam with egg empat ya dgn cheese benjo satu
(apa la bahasa aku pakai ni)

Sbenarnya aku xpernah try burger lain selain cheese benjo. hahaha.. harus la xtau rasa yg lain2.

sampai plant ada Faizal, Raja, Edwin, Kalai dan Din. Aik??? knp diorg xckp Din dtg ni. So akhirnya aku la yg,

Eh. Makan la. Sy dah mkn td.
kreokkkk kreooookkkk - bunyi perut bersetuju

Nasib baik semua selesai awal. Terus ajak diorg Kalai n Edwin p pelita nasi kandar. Sbb nya aku x biasa order2 kedai mamak ni. Xtau menu dan malas ckp ulang2 dgn bangla ni. Stakat roti canai tu ok la. Sbb nya ari ni teringin makan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

makanan ni!

sup kosong (hahaha. kesian) with roti benggala eh benggali eh xtau!

bole jgk kalau mau mintak sup ayam kah, daging kah, international (apa ni??), turpedo (ha??), etc etc (x igt list yg pjg tu) tp mmg sedap!! serius!! hingga titisan terakhir.


ni pulak kalai punya. Roti banjir. Xselera aku tgk. Kalai pun xmkn abis. Berlicak (basah, lembik2)


Ni muka yg belum tidur 2hari tu.


Aku paksa Bangla tu pose!!



Sekian!



LaQueen: weekend aku ada guest lagik!! best2! tmpt yg dituju? harus la ulang tayang minggu lalu. jgn heran kalau tgk gambar n terasa dejavu.

1 comment:

Nad said...

Oh the food here bisa jadi gue gila sih