Thursday, January 15, 2009

5 Perkara Yang Anda Tidak Tahu Tentang Saya

Mcm 1st time buat this kind of entry. Normally i just ignore. I'm just not good enough expressing myself. And i found that i dont have anything interesting to share. I jz have plain boring life. But since Elsa tag me, mari kita COBA..


1. I hate fish.

YA!!! Aku benci ikan. Tengok muka ikan pun cukup membuatkan aku rasa mau muntah! Bau ikan??? Buat aku rasa mau pengsan!!! Rasa ikan. Buat aku xselera makan seminggu. Pernah termakan (terminum sup) ikan - i order sup bihun. but i dunno WTH is dat restaurant trying to do. Sup bihun itu ada IKAN!! Pelik gila rasa sup tu. I found out ada ikan berenang (dia igt dia seksi??) dlm mangkuk. Lepas tu trasa mau cuci tekak pakai clorox!! Seminggu xlalu makan. Rasa ikan terngiang ngiang d tekak. Urghhh.... wekkk..

Paling x suka ikan masak asam and sardine. Which i hate so much for the smell!! Kalau mama' masak misti aku kluar rumah sbb x tahan. But dat's Addy's fav. Sumpahan kalian berjaya kakak2 iparku sekalian!!!


2. Sy cinta telur.

Selama 27 tahun (merangkak ke angka 28), aku sgt mncintai telur. My fav food. Bukan lagik fav tp menu wajib! Kecintaan pada telur tidak pernah berubah walaupun telah berjaya mencuba pelbagai mknn lain yg tidak berasaskan telur. Tidak pernah boring terhadap telur.

Masa study dan tinggal hostel, of course la kena ikut menu dewan makan kan. but i got special treatment, d mana makcik dewan makan akan gorengkan telur (nvr miss ok) every makan time. So do d canteen, semua org mkn nasi kuning dgn ikan, but mine would be with telur. Lepas aku keluar, segala permintaan mengada ngada macam aku tidak dlayan oleh warden lagik. ;p I'm famous for dat. Sampai skrg kalau jumpa kawan2, soalan ini adalah wajib

Kau masih mkn telur lagik

Wahaha... ya. so no need to masak best2 mcm rendang kah, segala masakan yg rumit tu. Telur goreng, telur rebus, sup telur, telur sambal, etc etc.... would be fine.


3. I dont have any talent.

Semua org ada talent kan. But i'm still searching apa talent yg ada pada aku ni. I cant cook (i wish), i cant sew (i so wish), i cant bake (i love to), i cant sing (oh! damn it), i cant dance (i want o move it! move it!), i'm sux in writing (dats explain my blog), i cant event ride bicycle (worst!), i cant teach (reason for not applying for KPLI), i cant persuade (makes me the worst salesperson).

Pls pls pls..... i need to feel special now!!! Yeah. i'm gifted! for not being talented! ;p kamu ada??


4. Aku benci org yg tny soalan bodoh.

Seriously. Contohnya pnjual goreng pisang dlm post yg lalu. Normally i wont answer. kadang2 sms bgini pun annoying

X: Anybody ask u for *&^%$#@* (watever is this) lately?
Me: Nobody.
X: Nobody wat?

Huh? i've just answered ur question. Puhlease!


5. My hair is actually curly. I mean messy curly!!! OM curly!!





Sapa mau kena tag ni?!

1. Yusleny
2. Sis Bimbo
3. Sis Posh
4. Sis Peachlily
5. Sis Eynda
6. Sis CIkemi

No comments: