Wednesday, January 14, 2009

Angels last day

Diorg ni check out dr Tg Bungah hotel hari ahad. Sblm blah tu harus mengabadikan kenangan d tepi pantai kan. diorg xsekali pun mandi d pantai ni. Aku pun xselera tgk pantai. Panas. Kotor pulak tu. Lgpun dulu Zairul (kawan Addy) pernah kena stingray d pantai hotel ni la! Lepas tu kelam kabut carik clinic. So berhati hati kalau mandi cni ya.

aku suka tgk gambar ni. time ni semua buat hal masing2.
tp bila panggil utk ambil gambar smua tau peranan masing2.


harus la background laut kan!

Gambar ckit jak sbb mostly gambar pakai camera diorg. Penat ooo.. pegang sampai 4 camera. Smpai camera aku sendiri aku x terlayan.


xda org amik gambar aku. huhu... SS la!

Wawa since 1st day lagik sebut toy museum. Walau pun aku suda berjuta kali p. Tp setiap kali org dtg, aku mmg bbesar hati bwk p toy museum ni. Kalau tidak, aku pun xtau mau bwk p mn lagik. ;p Elle x masuk sbb, dia malas suda mau bjalan. Dia duduk d luar sambil minum cola.

Masuk cni kena bayar rm10 ya. Kalau trasa masih kanak2 bole bayar rm5 jak. Sila tunjukkan IC. Kalau tidak, kena rm18. No extra charge for camera.

Mantap kan boobs laracroft ni.


Gila nakal! Panjat at ur own risk. Ini dr cerita AVP kali kan.


Kak Dewi! Kak Dewi! Nak amik gambar dgn monster inc
- trasa mcm
jalan dgn anak buah addy pulak


Ni dr Online game. Warcraft.

Aku xda gambar dlm toy museum ni sbb nya bz amik gambar diorg. Xpa.... bagi chance!!

ADDY!!!
kmk mok g toy museum! ambik gambar kmk byk2!!!





Sudah la tu. Lama gila tunggu pic2 ni upload. Byk lagik kerja aku mau buat ni. Ada part II utk tittle ni.

No comments: