Monday, May 25, 2009

Membayar hutang TAG 1

Tag dari POSH

Aku tau aku ada sgt banyak hutang tag. Bila mau bayar xtau. Liat btul la org ni. Liat mcm pembayar PTPTN. Liat mcm aku la. So hari ni aku try jawab tag yg simple. Yg perah otak tu, lain kali lah ya..

1.bila kali terakhir anda cuci toilet?
Baru sat tadi. Sbb akan mandikan toilet sblm mandikan tuan toilet. Xkuasa aku mandi kalau toilet aku xcuci. Berus toilet aku pun bnyak tau. Lebih bnyk drpd sikat rambut aku. Hahaha.. Kadang2 terbawa sampai ke rumah org. So kalau aku mandi rumah ko, byk lama then ada bunyi berus2 tu, TAHNIAH sbb anda dpt bibik baru!!

2.pencuci apa yg anda guna?
HARPIC utk mangkuk toilet. Lantai aku guna jap eh.. p tgk. ZIP penyental (ini xbest. selalu ada stain putih2 d lantai kalau xbilas bersih2). Selalu guna ATTACK liquid utk cuci baju jak pun. Tp kalau mau lagi bersih, aku simbah jak clorox sblm p kerja. Then bila balik kerja, bilas. Wa cakap lu... tandas putih berkilat kilat.


3.dalam 1 minggu berapa kali anda mop lantai? kenapa?
Once a week... selalu time weekend. Tp kalau weekend tu aku outstation *outstation la sgt p KL jumpa Addy*, aku mmg gigih cuci jumaat mlm tu. Kalau sempat la. Kalau xsempat kita buat la 2minggu sekali.

4.apa tugasan anda sebelum menjelang malam?
Baca blog korang la!!!

5.apa menu hidangan makan malam anda yg paling simple?
Roti butterscotch. Betul la Auntie lori tu ckp, SEDAP!! g la carik brand DELICIA. Ni roti pound bah ni.

6.minuman yg anda buat setiap pagi?
Aku xminum minuman manis2 ni. And aku xpandai buat mineral water. So aku togok jak la! Kalau untuk Addy, aku buat kan 3 in 1 saja. Hahaha.. Aku xpandai bah.


7.sebelum tido apa yg anda lakukan?
- Mandi
- Tgk blog sendiri. Tgk blog korg.
- Baca gossip
- Auto ZzZzZzZZZzzzz xsempat buat apa2 pun


8.harus menjawab tag ini?
- Sis Bimbo yg sibuk dgn jawatan baru.
- Sis Eynda yg ada rumah baru yg cantik. Nak cuci toilet brp kerap?
- Sis Serawa yg bilik kaler merah tu. Toilet ko dtaja oleh IKEA ker?
- Mummy Zahin yg sedang mlayan zahin yg super comel n lasak
- Sis Nadia Murad yg ada anak yg super cute dan menggeramkan!!
- Si Mimi yg sayang kucing tu. Sila jawab soalan apa la ni.


SEKIAN!!!!




pencuci tandas pro,

No comments: