Thursday, March 26, 2009

Oh ibu!!

Yuuuhuuuu....



Yeah!! posting hari khamis. Magic? xda la pun. Bodoh jugak soalan ko ni Dewi. Owhhh! ok.

Xda cerita. Mok letak pic ni seja. Godam2 hari ahad jumpa gambar ni. Teringat dgn mama' ku. Best nya dpt peluk mama' skrg ni!! Jangan jelous.

sehat nya pipi aku.

Ari tu aku balik kampung time raya 08. Kalau raya memang aku yg kemas rumah. Dan kalau aku yg kemas tu beware la sbb aku akan buang segala harta karun mengarut yg mama' aku kumpul tu. Bunga telur dr org kawen pun dia kasi pasu. Pasu sarawak kecik2 yg sumbing2 ckit pun masih lagik dia simpan. Adui bah... Sentimental btul.

Sabar mak, menantu mama' nanti org Sarawak.
Kita paksa dia ganti pasu2 mama' yg sumbing tu ya.
Skrg buang pasu2 tu!!!

Time kemas2 tu terjumpa la gambar ni d ruang tamu. Aduh!! berframe lagik. Malu!! warghhhhh!! habis tu siapa2 yg dtg rumah kita tgk la gambar ni!!?!! Eiii... Mana bole tayang ni. Ni kan koleksi peribodi katanya <-- jawapan macam artis gitu. Skrg gambar tu dlm bilik mama' jak. jgn berani tayang2. nanti ada org terpikat mau buat menantu. Susah. ;p

Pssstt.... teka aku buat apa skrg???



L.O.V.E

2 comments:

Bimbo said...

eh budak..ko nampak mcm tembam la picca ni ..haahhaa..brapa berat ko masa ni ? waa..skang dah slim la ni

nona said...

eley....saje mau kasi tau y die da slim compare dr dulu...
hehehe....tp sweet la pic ni..

pssst...tgh wat kek lapis kah?

psst lgi...blogku dh buleh dikomen..