Friday, March 27, 2009

aku x ada hidung?? -propa

Hallloooooooooooooo....






Xda cerita pun. Motif entry adalah untuk menjaja gambar sahaja. Gambar yg dijumpai semasa menbongkar khazanah lama d stor. Begitu berharga!! Bg aku la. Kalau kamu jual mmg la xda org mau.


Booolat nya ini anak.

Anak ini diberi nama Dewi Maharani. Nama xbole blah. Hasil nya seorg anak yg berperangai xmcm dewi tp more to maharani. Demanding. Siapa suruh letak nama berhantu tu. Siang2 lagik tau maksud nama aku 'yg gila kuasa'. Sanskrit btul. Dlahirkan pada 5Jun1981 (baru tau last month) tp dalam surat lahir ditulis 20Sept1981. But i love 20sept more. Been living with dat for 27yrs. Susah mau tukar. Apa lagik thn ni 20092009 adalah hari raya puasa!! Dan insya'Allah suda ada partner utk beraya. Hoyeeeeee!! aku gatal!

Mama aku kalau tgk gambar dia misti ulang tayang ayat dia (mcm astro suka ulang tayang tp ini free. xperlu bayar. cuma tadah telinga)

Dulu Ani ni xda hidung. Mama' risau ko ni nanti kalau besar hodoh. Nasib baik suda besar ada jugak hidung.

Huh!! Kalau xda hidung mcm mn sy bernafas. Eleh!!

My family. Nenek, datuk dan moyang. Kamu ada gambar dgn moyang?? Ada?? nah!! jgn jelous.



Focus sikit budak gemuk ni!! Ada macam shiloh jolie pitt? hahaha.. ada hati rupanya.


Bersama SIL ku. Kenapa la mata tu begitu. Mmg fesen tahun 80-an kah?



Bersama anak2 buah.

Time ni baru mengecurl kan rambut. SIL ckp aku nangis2 mintak curl bila auntie cina lalu dpn rumah. Wah! salon bergerak gitu. Skrg nangis2 kasi rebonding. Begitu la manusia. Rambut lurus sibuk mau curl. Bila tuhan bagi curl, menggelupur carik salon rebonding. Budak lelaki kiri tu dgrnya jd pemain bola sepak bawah 21thn utk team Brunei. Apa2la... sbb aku tgk gambar dia yg terkini xbrp encem so buat2 xlayan la.



Bersama anak buah.

Dulu every weekend misti p taman, tepi laut, tasik taman gaya. Budak2 skrg, weekend sibuk ajak pegi town. Pandai tgk wayang pulak tu.


Huiyoooo. Sila kagum.

Form 5. Mula pakai tudung form 4 lepas masuk sekolah sains LD. Bebal!! Waktu mula2 pakai tudung, after habis 1 subjek tu misti bukak tudung. Satu kerja pulak kawan2 aku tolong pakai kan balik sbb aku xpandai. TERPAKAI tudung labuh sbb my neighbour yg jahit tudung tu pakai tudung labuh. perghhh! xpasal pasal. Tp i was comfortable with it. Bila try tukar tudung xlabuh rasa mcm lain pulak bole tgk tgn sendiri. Ewah!! So sampai abis SPM aku pakai tudung labuh tu. Tp pegi prep tudung kecik la pulak. Apa nama tudung pemes tu?? tudung bosnia gitu. Skrg?? hantu btul. Arghhh.. insaf2.



2003. UMS jetty

Nampak kurus. Tp jendul tu xbole blah btul. Xpa, org ckp jendul tu tanda org pandai. tgk tu jgk. aku ada hidung bah.


Ok!! kamu perasan kah??? sejak kecik aku pakai skirt saja. Xpakai seluar pun. Sbb parent aku xda anak perempuan. So aku dlayan betul2 mcm perempuan. Walau pun perangai mcm hantuuuu. Brg mainan aku pulak dbeli 2set sbb aku tamak. Satu set aku akan main dan satu set lagik aku mau gantung d dinding. Aku banyak mainan sbb aku selalu buat2 lupa dgn mainan lama. Ala2..

eh! ni mainan sapa ni?!! Ishhh!! bukan aku punya. Gila x uptodate la!! eiiii..
(sambil tolak2 dgn hujung jari kaki) - tolong tampar ckit budak ni!!


bah. sekian...



L.O.V.E ,

No comments: