Sunday, February 1, 2009

Gossip saja ok. Siapa beliau??

ni copet dari thread gossip forum.cari


siapa tgk OIAM mlm ari tu?? kalau x termiss pegi toilet atau pegi carik makann dlm icebox misti tgk incik ni kan.


incik ni doctor katanya. setelah ku amati dan belek2.. mcm kenal tp d mana ya.. tiada info lanjut mengenai beliau kecuali beliau adalah seorg doctor. so aku abaikan saja org yg perlu berusaha gigih lagik tuk terpilih dlm OIAM sbb bagi aku suara ADDY jauh lagik sedap dr dia. ;p

td baca gossip d porem. ada pulak thread utk incik ni. ya ampun!!!!!!!! rupanya incik ini adalah pojaan hati semasa aku muda mudi dulu. bukan dia la pojaan ku tp geng dia. Tp group dia ni la yg membuat aku mengubah pikiran bahawa nasyid pun sodap uols. nasyid suda berevolusi. Bukan lagik dgn perempuan yg bersongkok di dalam tudung dan tgn yg mcm bersalam lalu berdiri tegak dan kadang kala tgn di angkat ke kiri atau ke kanan.

Time tu aku baru masuk hostel. Tiba2 semua org p dewan. Ada pertandingan nasyid. Aku mcm

What?? nasyid??? uh!!
-modern la konon tu. wek

Lepas aku dgr bulan dan bintang, **yang aku masih rasa lagu nasyid terhebat yg pernah aku dgr**. Serta merta aku jatuh cinta peserta petandingan malam tu. Aduh hensem nya budak tu. Eh! hebat nya lagu itu. ;p

Aku search tajuk lagu tu dan tau la penyanyi asal ada lah group....................

group apa???

Siap kirim salam tu dgn thru kawan aku yg kenal dgn salah seorg budak group ni. Gaban la. lagu bulan bintang ni x berapa femes. Lagu yg pemes durg time tu ni ha...

keluarga bahagia

ya. beliau la penyanyi yg lead group SAUJANA dulu.

Ini adalah beliau suatu ketika dulu.



wat happen to him?



mcm sukar ku percaya. tp itu la, manusia berubah. org yg anda yakin anda kenal hari ini, anda sgt pahami ari ni, anda percaya anda tau hati budinya hari ini mungkin akan menjadi seorg yg lain pada masa akan dtg. I know Addy the best now. So for the yesterday girl, u r soooo yesterday. ;p Jgn buat aku ketawa la weiii. Aku serius ni.






Tomatosauce: pahal aku ni? hahaha....

1 comment:

adamuiz said...

betul ke dia ni doktor?