Tuesday, January 13, 2009

Angels on saturday.

Hari sabtu tu, aku jumpa diorg lambat. Melepaskan gian kan. Gian baca blog org. Sungguh bahaya. I'm addicted to u guys.

Jumpa diorg dlm jam 2.00pm. Terus zoooom p makan. Kesian diorg, kebuluran. Tu lah, aku suruh p mkn dulu xmo. Padan muka. Wah! jahat gila aku. Elle trasa mau makan nasik kandaq. So bawak la diorg ni p line clear. Line clear ni pemes sbb sedap. Loooong b4 c aswad guna tagline tu. Kedai dia?? bukan kedai pun. Jz ruangan inbetween 2blocks of shops. Area jalan penang jugak. Org ckp mknn dia superb la. Tp bg aku yg bukan pncinta nasik kandar ni, bole la!! sedap la kalau banding dgn mamak2 lain yg kedai gah2 tu.

Kesimpulan yg aku buat, mknn tepi2 jalan n kalau ada longkang2 lagik la sedap!!
Serius.

Sapa2 dtg penang mmg aku bawak mkn cni punya. Sapa mau dtg penang?? contact aku!! (iklan wajib dlm setiap entry)

Lepas tu bwk diorg makan cendol yg dlm post sebelum ni. Hahaha.. 2 hari beturut turut auntie tu tgk muka aku. Tp kali ni aku suggest mkn dlm kedai dia instead of berdiri tepi jalan. Sbb kesian pulak tgk diorg ni berdiri. Panas pulak tu. Mari la duduk. Lgpun kalau duduk bole camwhoring lagik byk!! huahuahua.. itu la tujuan utama. Tp x berapa mkn gilak sbb kenyang. Kan lepas mkn nasik.

Diorg pulak mmg dr hari 1st lagik mntk aku bwak p beli baju. Mcm baju i katanya! - cantik and murah!! huhu.. bukan aku yg puji tp diorg yg ckp. Aku taip jak. Mungkin jugak dgn tujuan utk meriak! ;p Mcarik penjual ni pun payah. Sbb x pernah p kedai dia. Dulu jumpa time d pesta jak. Hazab jugak la mencarik. Kesian diorg. Misti dlm hati sedang mnyumpah kan! Sakit bontot. nasib baik ada GPS! kereta aku xda GPS ok. Xmampu. Aku talipon technician aku tny jalan.

Alhamdulillah. Bila sampai tu, diorg pun menjakun terhadap baju2 d sana. Phewww... kalau la diorg x suka, harus la aku rasa bersalah kan. Lama oooo diorg pilih. Siap sarung2 d badan lagik. Selama ni aku x pernah sarung. Jz belek2 dpn cermin jak. Igtkan x bole. Lepas tu....... aku pun join la mjakun. Test2 sekali. Aku mcm biasa la. Aku yg melebih lebih kalau pilih baju ni. Byk jgk la rembatan diorg. Elle ckp lainkali dia kol n pesan. Aku tolong beli. Bole saja!

Lepas tu penat!!! balik hotel n reast sbb malam ada agenda lain pulak!

Sorry no pic yet. aku bukan x bwk camera, bawak. bukan malu sbb camera cabuk aku tu. tp aku bawak camera tp battery trtinggal d rumah. Grr... So kelebihan kpd org yg guna camera AA bole jak beli battery d 7e. Mcm aku ni??? x dpt mok tolong lagik kecuali buat muka kesian dgn harapan bole mnyelit dlm gambar2 diorg. ;p

will update the pic once dpt pic dr diorg.

No comments: