Saturday, November 28, 2009

Selamat hari raya Aidiladha!!

Hi....


Aku cuma mau ucapkan selamat hari raya haji pd yg celebrate. Yg xcelebrate tu buat2 la mcm celebrate. P la rumah kawan2 yg celebrate tu so bole mkn free. Kita kan 1 Malaysia. Yang balik kampung tu bhati hati d jalan raya. Yg xbalik kampung tu, KITA SERUPA!!

Aku mmg mau sgt balik kampung. Xkesah la Kuching kah, Tawau kah atau Penang kah. Hmmm.. Sejak bila la Penang jd tanah tumpah darah ni?! Oh! darah ada tumpah d sana. Darah haid. Tp cuti aku dah xda. Dah tahap defisit lagi ada.

So pada yg ada d KL dan kawasan2 yg sewaktu dgn nya n ada masak yg sedap2 bole la roger kami. Dan diharap Haji Samuri jgn tutup kedai sbb aku mau beraya d sana esok. Siapa mau dtg rumah pun bole roger. Tp jgn roger kosong roger dgn mknn skali. Aku plan masak Laksa Sarawak tp tgk la kalau aku xnangis esok. Kalau aku nangis aku akan emo so xda la makan.

Ucapan raya:
1) pada kaum keluarga nan jauh d mata, anakanda mintak maaf. Merindui kalian to the max! Tolong post kan cili dlm botol lagik. Bekalan kami tinggal 1/6 botol lagik. Xcukup ni.

2) Pada anak buah ku d Subang. Ko ni mau braya rumah aku kah tidak ni?! Kenapa ko xkol aku?! Aku kol masuk voicemail jak. Cepat kol b4 aku tinggalkan opis ni. Kalau tidak, ko jgn mengadu dgn mama kau pulak. Call la!! Ada geng duet aku utk nangis esok. Kita pukul yg paling syahdu punya.



Selamat Hari Raya uol!!!



x.o.x.o

3 comments:

Dayu said...

hikhikhikhik...
nasib baik raya haji, kalau raya pose
mmg meraung kot dok kl kan
takpe2.. bukak kot hj samuri sok

comey_lote said...

tak pe...kita sama2 tak balik kampung..huhuhu

Maharani said...

dayu: hehehe.... rupanya xde la syahdu giler pun raya haji ni. X meraung pun. salam pun gelak2. mcm xraya jer. hj samuri bukak! wehooo.



sis comey: hahaha... ni lagik la syahdu dok jauh. sabar nooo... p main salji. sah ada salji ker?