Monday, November 23, 2009

Laura Ashley Clearence Sale.

Yuhuuuuu.............


Anyone fancy for Laura Ashley brand??? Diorg ada clearence sale skrg. very limited time ok. Cepat2 pegi!!


Discount Duration : Mon, 23 Nov 2009 - Wed, 25 Nov 2009, 10am – 6pm
Company : Laura Ashley
Location : Metrojaya Warehouse, Lot 18 Persiaran Selangor, Section 15, 40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan, Malaysia
Promotion : Laura Ashley Year End Final Warehouse Clearance Sale Up to 80% Off (Fashion & Homes Up to 80% Off)
Products Offered :
  • Fashion
  • Homes

  • Tadi during lunch hour (mau jgk ckp lunch hour supaya org xckp aku mengULAT) aku pun bertolak ke opis. On the way tu aku ternampak papan tanda cute2 tulis

    Laura Ashley Year End Clearence

    Cute pulak tu sign board diorg. Sbagai wanita tulen of course la opis kita secara automatic nya bertukar lokasi kepada Laura Ashley sale kan. Tanpa disedari.... tara!! suda sampai d warehouse diorg!!!

    Byk baju kerja pada wanita2 berkerjaya di luar sana. Ada jugak baju sejuk berbulu bulu utk org yg ingin bercuti d tempat sejuk. Stakat cameron Highland xpayah pakai ok. Hodoh btul pakai bulu d cameron. Tp kalau mau pakai jugak, suka hati ko la nak. Oh! ada jugak perhiasan rumah. Terutama skali yg mo xmas skrg ni. Diskaun 80% uol!!!.

    Aku mengaku la aku xberapa kenal brand ni sblm ni. Bukan pengunjung metrojaya katanya. So i dunno the price range utk brand ni. Oh.. quite pricey jugak kan. Dress Rm700++. Kemeja pakai kain sejemput pun RM300++. Lilin pun RM109. So aku pun mengGOOGLE la brand ni. oooooo... brand UK rupanya. Cantek2 jugk.

    Tp tadi xbeli apa pun. Walaupun ada yg berkenan sehelai dua. Aku kan pergi tanpa niat cuma mmg pantang datuk nenek moyang aku kalau ada SALE n kita xpergi. So aku xbawak cash yg byk. Aku ada RM60++ jak. Baju yg aku bkenan tu after 80% discount pun masih RM70++. Hmmmm...... Esok la! lagipun aku mau beli wall paper!! Wallpaper murah. RM149(+- la) jak (jak sbb b4 discount) after discount jadi RM45++. Aku xbeli td sbb yg cantek dah diborong org. Esok diorg restock lagik. Wehoooo...

    So siapa2 mo berebut dgn aku, mau tarik tali, tarik baju sila la dtg esok!


    Utk map segala tekan ---> MAP METROJAYA WAREHOUSE


    No comments: