Thursday, October 8, 2009

Kalau nak tgk muka isteri masa tua.....




Tgk la muka mama' nya!!!

OK maka mari la aku kenal kan kamu dgn mama' aku.
Mama' aku bukan jenis bgaya mcm datin2.
She's just a simple lady. Kadang2 selekeh pun ya jugak *opppps mati la*
Tp dia sgt cute!!! *harus pandai menJEK mak sendiri...*

Dan aku adalah satu2nya waris yg ddapati mengikuti gen beliau.
Org tgk aku mmg tau la aku ni anak dia.
Kecuali warna kulit la sbb aku kan kelam kusam berkarat. *aisey...salahkan gen bapak*


Presenting............
mama' aku!






Gambar2 candid time aku kawen. Ko jgn tny aku gmbr depan2 sbb mmg xda. Time posing d pelamin pun selalu jak dia tutup mata.

Motif entry ni: aku xtau nak story apa tp mau jgk buat entry! miahahahaha...






p/s utk incik Addy: so jgn risau.... bini mu ni nnt tua tetap comel!




X.O.X.O

3 comments:

melin said...

Yes, mmg serupa lah Dewi!

Marina Monroe said...

Layan jer Dewi..mesti auntie tuh jenis ceria..suka berceloteh..

miya said...

mama' alergik flash kamera.. sebab itulah beliau berenti jadi artis.
(sekadar penyedap cerita sahaja.hehe..)