Tuesday, July 21, 2009

Tungguuuuuu.................

will upload more pic bila free.
Skrg tgk pic ini saja.
lalalalalala..............

hahaha... seperti yg djangka, aku xkan berani kalau xpakai crop cardi punya.
toga la sgt...



L.O.V.E

10 comments:

QueenWizza said...

wow sexy la. cun! hehe

Lybeau said...

wow stunning sis... me love it!!! cam celebrity hollywood!!!

nona said...

wahhh
lawanye... pg mane ni tom?

Qi_Cinoi.Lavigne said...

ok cantek.mana dpt tu crop cardi n toga?/hahahaha.berani seja bah lenkali

Topsy-Turvy Mum said...

wahhh Tom..marbeles...kalah celebrities malaysia nih!!

cun sgt!!

Maharani said...

queen wizza: hehehe...

sis lybeau: aiyooo.. thanks. but too much la tu. i still adore ur fashion sense.

nona: ni nak kena ni. g baca entry sblm2 ni. ni g majlis penganugerahan pingat DATUK SERI PANGIRAN untuk artis salwa drpd kerajaan sulu tu. Tahun depan i pun datuk jgk. hahaha....

cinoi: hmmmm... akan djawab dlm entry akan dtg. hahaha..

sis rox: thanks... tp ni xda penaja. harga pun sama mcm harga tshirt jer.

CHINA DOLL said...

Lawa bah...

comey_lote said...

wahh macam gi grammy awar je...
aku dah kata, kau pakai apa pun cun punya!

comey_lote said...

err. award i mean...

Maharani said...

chinadoll: thanks mimi... kampung2 seja bah. terkejut kali ko kalau ko tau cost nya berapa. cheapskate bah. hahaha...

sis comey-lote: award kampung2 bole la. thanks sis. n do update ur blog selalu!