Friday, April 3, 2009

Join kelas jahitan manik hari ahad ni

Yuhu.............


Hari ahad nanti aku akan join kelas sulam manik. Hoyeeee... Sronot eh!! Bole la aku mcantikkan baju2 aku lepas ni . Sbb upah jahit manik mahal oooo... In fact aku xpernah pun hantar baju aku p sulam manik. Xda pun baju aku bermanik. Tali bra ada lah yg bermanik. Sbb mmg beli tu ada manik. Xkuasa ok jahit manit d bra.

Aku harap bila suda pandai sulam nanti, makcik Noni (mama' c Addy) akan vangga la ada menantu mcm aku. Lembut tgn buat sulam sulaman. Adalah jugak modal dia vangga2 dgn keluarga lain kan. Ya lah... Sebenarnya aku sgt2 low esteem jgk skrg ni. Layak kah aku jd menantu durg? Aku kan xgifted. Xda talent. Masak xpandai, jahit pun xpandai, gubah bunga pun out, menyanyi pun sumbang, menari pun mcm kayu... bla bla bla.. byk lagik list ni. kalau aku tulis sampai koma la kamu baca. Eh! menyanyi & menari pun d ambil kira kah makcik? Arghhh! apa2 la.

Jadi mari la kita mendoakan kejayaan saya. Mana la tau suatu hari nanti sy jadi tokey kedai sulam. Tp itu mungkin 5thn lagik la. Perancangan jangka pendek hanya sulam baju sendiri dan siapa2 yg BERANI!! Segala kesilapan tidak dtanggung oleh aku. Alamak!! Terlebih suda! P blajar dulu la Dewi. Baru kau tau langit tu tinggi rendah. Tp aku mmg tau langit tu tinggi. So wat?? Shut up!!

Sila la bangga ada kawan mcm aku. berusaha memperbaiki diri. So kalau ada anugerah utk calon2 icon, sila cadangkan nama aku ok. lalalalala... Alah!! Aku bg upah a.k.a rasuah jahit manik baju kamu. Sila pegi kelas jahitan dulu Dewi!! Baik la!!!!


Semoga kau akan dsayangi mentua suatu hari nanti. Amin..................








L.O.V.E

1 comment:

comey_lote said...

aminnnn...hehehe
kalau dah pandai jahit nanti bley ai tempah..hahaha