Saturday, March 7, 2009

Kebosanan membawa kepada kebodohan




Petang ini hujan



Hi adik manis, cantik nya hari ni.

Baju purple sungguh sesuai dgn kulit mu yg coklat.

Jalan shopping complex sendiri ya?

Kesian.

Tp beg merah nine west mu juga cantik

Beli d mana?

Wah! sendondon dgn rantai merah mu yg saling xtumpah mcm sami cina tu.

Eh!!

Kasut kamu!!!

Kasut kamu!!

Kasut kamu!!

Fesyen baru kah?

Sewaktu menunggu makan malam sampai

Bodoh!! Adakah kebosanan membuatkan aku jadi bodoh. Cuba membuat lawak bodoh setaraf dengan group senario? Arggghh! Baru perasan pakai kasut lain sebelah lepas selesai tawaf satu megamall. Terasa jugak lari mcm senget2 tapi ingatkan sebab otak aku yang xcentre. Otak aku yg senget. Ya ampun!! Berapa byk manusia la d megamall tu tadi!!

Ok!! sudah!! sudah!! sudah!!! Jangan kamu ketawa lagik! Sekarang pegi ambil tisu sebab mungkin anda perlukan nya utk lap hingus nanti. Disebabkan kan perihal memalukan tu, aku ada alasan beli kasut baru!! Hoyeee!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

nah! cantik kan.


kasut putih berhias tali2 hitam.

nah! lap la air mata kamu tu.


Psst!! Tengah tgk drama tv3. Aduh sweet nya hero ini. Terasa mau kawen dgn Zamarul Hisyam la!!





love,

8 comments:

Cik Emi said...

zamarul ni mmg pojaan perempuan ek? bf emi selalu tanya kenapa perempuan suka dia? hahahhaa... (me too) hehehe..

anyway tom.. biar benar hang buat perangai kasut sebelah lain ni? kawan emi beberapa kali gak buat perengai mcm ni pegi lab.. muahahahhaa... naik moto.. mujo org tak perasann.. ye lah.. sebelah kanan org lain tgk.. sebelah kiri plak org lain tgk.. hahaha...

tom dkt penang ada ninewest????

Maharani said...

tak suka la kat zamarul hisyam tu. weeekkkk!! xsuker. xsuker. tp semalam watak dia sweeeeeet sgt. sgt jatuh cinta smlm.

ha'a. terpakai kasut sebelah lain smlm kat pasific megamall. buat malu jer. bila dah tau tu, baru la perasan yg jalan terjongket jongket sbenarnya sbb kasut xsama tinggi. takde pulak org tegur smlm. takut kot. hahaha..

tak tau la ninewest ada ker tak. sbb tom odet online. rasa nya parkson ada kan? eh. tak tau lah. cantik ninewest emi yg baru tu. weeewit!

dianaibrahimali said...

tom...mcm mn hang blh x perasan kasut lain2....takut weh jd mcm tuh kat aku....
btw...zamarul tuh x ensem tp sweet n sejuk mata memandang....i lioke...kekeke

Maharani said...

ha'a. sbb smlm kan jiwa kacau. boring tahap bapak gaban. hujan pulak tu. so tom kelam kelibut la keluar sbb takut mati keboringan. ini la akibat nya. nasib baik tak pakai bra kat luar. hahaha..

Anor@Nad said...

Ha ha ha serious you pakai kasut lelain? Lawak gila

Maharani said...

giler kan?!! but its true. tu amik gmbar dlm megamall la tu.

Bimbo said...

ko ni mmg mereng la.malas nak komen dah.hahahahaha..

Maharani said...

ya. itu la yg tom rasa. jalan senget pun xperasan. minah senget sungguh