Monday, February 2, 2009

Random



Seperti yg kamu tgk, itu udang. Dan itu adalah percubaan kedua ku untuk masak udang. yang stakat campak dan buang dlm air. buat tom yam jak pun. Sila beri tunjuk ajar bgmana utk menbersihkan udang. Sbb waktu beli aku tgk udang tu besar jak. Lepas potong kepala n ekor, aduhai... jd kerdil. lepas masak lagik la cinonet. buat penat kupas kulit jak. Tp aku tgk dlm char kueh teow ada jak kepala udang tu. eh. bukan kepala udang ada taik kah?



Pernah kamu terjumpa iklan ni? Bg aku biasa jak. Biasa lah iklan menguatkan kuasa dalaman lelaki. Oleh kerana xda kerja, aku amati gambar ni. Addy ketawa2. Aduhai... tgk la gambar anak panah d atas tu.
before n after.

hehehehe... siapa2 yg underage xpaham tu, xpa la.






LaQueen: kenapa aku rasa mcm entry ku yg ini sungguh gatal, mengada ngada dan bimbo. maaf la ya.



5 comments:

Daddy + Mummy said...

biasa la... hari semakin dekat.. hahaha..

LaQueen said...

huahuahuahuahua..... ooooppsss. jgn kau gitu mummy. byk org tny kenapa aku kawen dekat2 bulan puasa. honeymoon pun xbole.

CHINA DOLL said...

Bila tengok gambar udang basah ni... hmm... terus teringat aku.... I hate kupas udang! Ko tanya si elsa. Dulu mummyku suka beli udang sehigga berkilo-kilo. Dia beli udang hanya untuk bikin sapak sayur. Jadi, kami adik beradik menderita kerana terpaksa mengubas udang yang berkilo-kilo tu. Tangan pun sampai berbau! Aduiii... Tak sanggup aku mengulangi saat-saat begitu. Mujurlah aku ni bukan hantu udang dan begitu jugak dengan lakiku!

LaQueen said...

ya bah mi.berkekalan bau nya. puas aku cuci tangan. sayur ku enda pernah berudang. paling2 kalau ada pun udang2 kering. aku enda pernah kupas udang la. tp aku suruhan mama'ku kerjakan sotong bah.

Hary said...

Your blog is very good, please open my blog