Thursday, February 5, 2009

Bukit Jambul lagik

Seperti yg diwar-warkan, aku akan berusaha gigih utk mengurus. Kalau dulu aku exercise, mmg akan bertahan sekali dua jak. macam aku bersungguh2 ikut youtube utk belly dance yg berpeluh peluh tu but after sometime, aku boring. Atau pun aku tidur time beryoga. Konsentret kan konon.


Aku jenis org yg kena ada aim baru laju ckit mau bjalan. Aku rasa malas dan tidak bersungguh sungguh kalau tiada aim ni. Kamu paham kah ni? Contohnya kalau lari keliling padang. Aku xbuat sbb boring xda aim time lari. Aku tau la aim aku utk sehat dan kuruskan badan tp aim atau titik akhir utk aku berlari tu tiada. Begitu jugak skipping atau pun segala jenis2 tarian yg aku try buat tu. Maksud aim d cni (ewahhhh. ayat skema) adalah macam kalau naik bukit, aim aku utk smpai puncak. So aku akan buat jgk utgk sampai puncak. Apa class daki sampai setengah. *hehehehe.. hi emi*


Oleh itu kemarin aku hiking d bukit jambul lagik! Panjang nya mukadimah ku. Hahaha.. Mcm ini kalu aku tulis utk PTD mmg lulus la karangan ku. Ok2. Enuf merepek. Dan aku jgk berjaya mengapi-apikan technician ku yg dua itu utk naik sekali. Mcm biasa, diorg orait seja dgn apa2 cadangan ku. Alah.. bukan ajak buat jahat pun, bukan mencuri, bukan amik ganja. Ni aktiviti sehat bah. Lagi2 la aku batu api c Edwin teddy bear tu konon tolong dia kasi slim badan.


Aku suka bkawan dgn diorg. Diorg xcontrol ensem


Aku parking d hujung2 suda bah..


Konon2 penat. Best eh ada tukang ambil gambar ku suda


Banyak pulak org naik bukit ni time weekdays. Igtkan lebih sikit drpd weekend. Rupa nya semua org balik dr kerja terus pigi cni. Mcm kami jugak. Paling x best tu ada segerombolan askar jugak naik. Jadi segan2 la aku mau main permainan d puncak tu. Lepas tu diorg pulak kan tgk org mcm 1st time tgk perempuan. Segan aku. Ada pulak yg just duduk2 atas equipment tp bukan main bercerita seja. Adakah. So irrational la diorg ni.


hari ini

Tp puas hati la. Lepas askar2 tu berambus, kami conquer. So kami decide utk jadikan aktiviti mingguan. Kalai cadangkan setiap hari, 5kali seminggu. Gila!! Cadangan dtolsk mentah2. So mungkin akan panjat 2 kali seminggu. Selasa dan Jumaat. Ait.... ada lagik plan kami..... Rabu main Badminton. Aku xda raket tp Raja offer raket dia asalkan jgn main isnin. Orait!! Skrg mau carik dewan lagik.

Jaga la kamu.

Kurus la aku nnt ni.

Bersedia la utk jeles!!!

Lepas tu makan sup kosong dgn roti benggali 2 keping

No comments: