Thursday, November 19, 2009

i lost it again


Ya! i lost it again!! Apa tu?? My company phone la. Grrrrr..... y company phone?!!! kenapa bukan phone aku sendiri?!!! berbaloi baloi jugk kalau aku tukar handphone sendiri.


Grrrr............... geram!!! Mcm mn aku mau kasitau opis aku ni. Mati la!

Last time aku tgk phone tu is on saturday sbb aku call Aliff (tech intel) regarding on my car. Sunday, aku xperasan pun. On sunday, pagi2 buta, pekak, bisu lagik aku, Addy, Kutey (kazen Addy) and mak pegi penang. Pegi amik kereta aku. Aku perasan mcm ada jak aku letak dlm wallet. Wallet aku kan besar gedabak bole muat 2bijik hp. Hah... sapa bole challenge kegemokan wallet aku?! Bila mau sampai tu, aku carik la hp tu sbb mau call Aliff then aku realize xda dlm hangbag. Aik???

Arghhh... tinggal d rumah la ni.

Xpa, pakai phone aku jak. but phone aku pulak xda battery. So pinjam phone Addy la.

Bila balik drpd Penang tu, aku call la hp tu. Tp suda tutup dowhh! Seingat aku, phone tu ada battery 3bar lagik smlm. Aikkk??? Tp aku suda ngantuk la. So layan titun dulu. Sbb kami sampai rumah jam 1am. Kami xtidur pun d Penang tu. Besok kan kerja! Bila Isnin tu, carik2 dlm rumah xjumpa. Susah oooo carik sbb phone suda off kan. Carik pulak dlm kereta tp xjumpa jgk. Pening aku satu hari tu.

Addy sudah p carik hp tu d LRT stesen. Sbb aku ada beli newspaper d situ. Kot2 la tinggal. Then d restoran tempat kami breakfast jugak but xda. Aku tau ko mau ckp "Ko jgn harap jumpa la" but aku tetap berharap jugak!!! Besar harapan aku supaya aku xperlu mengganti hp company tu lagik. Cukup2 la tu!!

Skrg aku masih pening2 lalat ni. Benci nya!!! Siapa mau jual hp nokia-kaler screen-xda camera dgn harga murah??!!


Grrrr..................

No comments: