Tuesday, July 28, 2009

Lets Rock............ With Dayang

Aku tergesa gesa lari mcm xcukup tanah dari KLIA sampai rumah tu sbb aku mau p tgk showcase Dayang Nurfaizah d Hard Rock Cafe jam 11pm. Bayangkan *xpayah tutup mata. kalau tutup mata xbole baca pulak entry ni* dari KLIA jam berapa tah. Eh! dlm entry lepas aku tulis jam brp ah? Lupa la. Nasib baik dpt bus on the spot. Tp LRT termiss 2kali sbb aku ada khabar baik. Ada urusan business. Serius berita gembira. Bukan bikin duit ok. Bukan maharanilicious. Tp bagi duit dgn makcik penjaga tandas KL Sentral. Seminggu aku sembelit weii! Perut sampai kembung mcm liquid paper stabillo jak. Hepppp.... tersasar. Menjijikkan pulak tu. euuuu...

So bila sampai rumah tu, aku terus mandi. Mandi bukan mandi kerbau lagik dah tp mandi burung. Asalkan hilang minyak2 n bau2 dari badan cukup la. Daki2 besok2 aku sental. Xsempat ni. Nasib baik baju sudah iron. Mekap ala2 jak la. Mau aku kena tinggal Addy kalau bersiap lama2. Dia bukan bole miss showcase dayang ni. Peminat nombor Uno tu...

Rock with Dayang

Bila sampai pintu masuk tu, Dayang sudah selamat nyanyi 3lagu. Masuk jugak. Bayar RM40 ya tuan2 then nnt dpt coke. Manusia meriah btul dlm tu. Xdpt carik Makcik Addy, ngah Nona sbb area depan pentas penuh dgn fans yg berdiri n berdansa. Enjoy btul diorg. Lepas terselit selit, dpt la berdiri d tepi2 pentas. Tu pun bbrp kali pindah tempat sbb kena halau menghalang lalu lintas kitchen. Chittt!!


Nah! ini la pemandangan dr tempat aku berdiri. Kepala seja bah yg nampak.


Dayang pun sayup2 jak...



Bila aku suda hilang fokus *tgk org nyanyi pun kena fokus ok* ini lah yg kami buat

Showcase kali ni ada 1 section jak. Kalau dulu2 ada 2. Trasa macam sekejap pulak. So lepas abis tu, melilau la mata carik Ngah Nona. Ngah Nona duduk straight depan kami tp xnmpak sbb Ngah Nona duduk, terlindung dgn kepala2.

Ngah Dowty & Ngah Nona


Ngah Dowty offer ambil gambar kami. Wehooooo!



Lepak2 d luar Hard Rock konon2 mo tunggu Dayang abis sesi bersama fans.


Pakaian ditaja oleh Maharanilicous. Baju baru ni. Xda dlm kedai lagik. Dptkan segera!

Jam suda 2am. Adib (anak ngah Nona) pun suda drive balik p JB. Tp Dayang masih lagik melayani fans2 nya. Bila mcm mo abis, eh! ada lagik yg dtg. Aduhaiiii... Aku suda xlarat. Merah mata putih ku. Lens suda kering kontang. Lagi pun aku kan mau drive jam 4am utk balik Penang. Besok kerja woooii! So buat sekian kali nya, aku xda gmbar jugak dgn Dayang ni. Serius aku xpernah ada gmbr dgn Dayang ni.

Aku salam2 dgn Makcik n pakcik Addy pas tu blah. Xbole tahan weiiii! Jam berapa la diorg tu tunggu sana ya. Jumpa lagik tahun depan Dayang Nurfaizah. Eh Dayang! jgn lupa dtg to my wedding. But do not steal my lime light!!! Nnt org xmo amik gambar dgn aku tp amik gambar dgn Dayang pulak. Kocik ati den...


Fans yg setia menunggu


3 comments:

Daddy + Mummy said...

haa,,cepat sket update blog jualanmu..gtau aku aaa kalo sdh..hehe..

Maharani said...

hahahhaha... xda masa ambil gmbr bah mumy zahin. sorry!

CHINA DOLL said...

Cantikkk bajumu...