Sunday, March 15, 2009

Picture Tag

Tagged by Elsa Kee







Instruction:
Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!


Picture descriptions:

Nah! Ini la gambar ke-6 dari folder ke-6. Hahaha.. Bukan gambar aku. So bukan la aku ni vain betul. Ada bah jugak gambar org lain. makcik yg kiri tu mak Addy (makcik Noni) dan yang kanan tu kembar dia a.k.a makcik Addy (Makcik Nona). Bontot yg d belakang itu adalah bontot c Michelle Melodi.

Kenapa makcik ni beraksi bgini? Tidak la aku ingat. Maafkan aku makcik skiranya gambar ini bukan la favourite anda. Cuma berlagak jujur d sini. Aduh!

Tempat kejadian ialah planet Hollywood pada 21 July 2008. Meraikan birthday anak makcik Nona a.k.a cousin Addy. Wah! memperkenalkan susur galur family Addy gitu. Comel tau bila kembar ni bkumpul. Aku suka tgk. Cute2 jak rasa. Sbb diorg seiras dan mcm kembar2 lain, diorg punya citarasa sama jak. Cuma mak Addy ada signature tahi lalat d eyebrow.


Giliran kamu pula!!!
Yusleny, Sis NoraMoulin, Sis Bim, Sis Posh, Sis Eynda, Momo, Peach, Cikemi



**************************************************************

Ini untuk tujuan suka suki saja. Bukan dlm terms and condition tag ni pun.

Pigi Planet ni untuk tgk persembahan org ni. Family Addy mmg BIG FAN, peminat nombor uno Dayang Nurfaizah. Setiap kali ada persembahan d planet Hollywood misti diorg pegi. Wa ikut saja sbb best dpt duduk depan stage. Boleh tgk lubang hidung Dayang. Hoooyeee.


Saja.. Lalalala... blog aku kan harus la ada gambar aku.

Untuk makcik,
mungkin gambar ini lagi cantik tp bukan d nombor 6




LOVE,

No comments: