Sunday, March 22, 2009

Di saat cik merindui puan2.

Yuhuuuuuuuuuuu..... huuuuu... huuuuuuu... (bergema sbb kosong. semua org xda kan)









Puan Siti n Puan Naje


Ari Jumaat tu (cerita basi lagik), lepas meeting dgn org intel aku dpt call dr Naje. Sblm tu ada 4miskol gitu. Apa la hal penting tu konon.

Dewi!! ko dgr... ko dgr....

Ha???

Ko dgr bunyi anak aku tgh menyusu!


ewww... rasa mau sepak jak dia ni. Tau la ada anak. Sabar2.... Nanti aku ada anak, aku suruh ko dgr bunyi anak aku meneran berak.

Soalan bonus dari aku

Eh! time anak ko menyusu tu ada rasa teruja kah?

Sakit la bodoh!

owhh. ok



Me & Naje

Lepas tu aku igtkan la c naje ni, ari ni (jumaat 20.03.09 tu la) bday our bestfren c Siti Merp. Dia suruh aku nyanyi. Pahal aku nyanyi utk ko pulak. Tp since dia insist aku nyanyi jugak la. Sepenuh perasaan. Masalah pitching here & there tu konon sila la abaikan. Pendengar aku tu pun buta muzik jgk. Eh! time aku nyanyi ni byk penonton ok. Sbb aku nyanyi d food court. Gila xmalu.


Me & Siti Merp

Oh! rupa2 nya Merp ada sama2 dgn Naje. Diorg buat gathering mcm bod parenting la tu. Maklum la dua2 sudah ada anak. Sesi mengumpat la tu. Yang penting aku jelous!! Teringin nya lepak dgn diorg lagik.


Kami yg berbeza tp sentiasa menemui titk persamaan

My bestfrens dr zaman Uni. 3 org berbeza, berlainan. Bukan saja entiti tp jugak identiti. Tidak sekepala. Kenapa kalau bestfren jak org selalu ckp sekepala. Ek eleh..... Kembar siam apa? Kami tidak sekepala tp kami more to give and take. Terima keadaan diri masing2 seadanya. tegur mana2 yg patut. Selalu aku la yg kena tegur sbb perangai mcm hantu. BF juta2... Hobi dating... hahaha... time tu la. skrg tidak lagik. Setia pd yg satu. *sila la muntah. lalalala* Thanks kawan2.


Sempena konvo Siti Merp a.k.a Konvo Naje a.k.a Konvo aku. Sept2006


Naje sabotaj aku. Huhu...



Kepada ibu AMJAD (anak naje) & ibu IZDIHAR AFIQ (anak Merp) kamu tunggu ok. Aku bubut (kejar) kamu nanti. Dpt anak twin terus. Addy ada gen twin. ;p Ha....


Senai Airport- My fav pic

Semua gambar di atas kecuali gambar konvo tu, adalah time buat final year project d UTM. Fully sponsored holiday eh.. project by UMS. Skrg xda chance suda. Ckp sitit anak mok menyusu la. oooh gitu. Kawan2 ku kamu wajib dtg kawen i tau!! -padahal diorg xbaca pun blog ni. hahaha.









L.O.V.E

No comments: