Wednesday, February 11, 2009

Cute's Blogger Award




1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” and put it on your blog

2. Link or tell a bit about the person who gave you the award...


Wah! Aku d tag oleh 3 org . Ni cerita diorg ya.


About Elsa Kee

1. Mengenali 'beliau' sejak tingkatan 2. Classmate ku sama2 kena denda keluar kelas sbb x buat homework math. Kita 'pandai' math kan.

2. Beliau yang outspoken. Apa2 seja x kena d matanya akan dcakap direct. Teguran beliau ikhlas so no hard feeling la.

3. Beliau sgt ikhlas apabila ketawa. Beliau akan ketawa sekuat hati menunjukkan kegembiraan beliau itu. Satu tawau bole dgr.

4. Beliau cantek, berbadan slim dan sgt bergaya. Azam beliau tahun ini utk mencari partner. Bertuah la lelaki itu.


About Chinadoll

1. Mengenali 'beliau' sejak .... heh? hmmm... beliau adalah kakak my fren, c elsa.

2. Beliau sgt suka shopping dan bling bling. x percaya? p la tgk blog beliau

3. Beliau amat penyayang. Beliau menpunyai byk kucing2an. Pernah mintak satu. Adakah beliau suruh aku amik seisi keluarga. Cancel la sebab aku student, bela diri pun xlarat. Kucing d tempat makan pun dkasi nya nama.

4. Beliau yg cun dan sgt bergetah ini suda kawen.


About Sis Eynda

1. Mengenali 'beliau' d porem kesayangan. D bod BFT

2. Beliau cantek ooo... Kulit putih, mulus, halus tulus. Berwajah keibuan. Pernah tgk beliau d subang parade. Terpegun ooo..

3. Beliau sgt suka tukar2 avatar d porem.


3. Each one of you who receive this award must list down 10 facts / hobbies about yourself... (about Tomatosauce a.k.a Queen la ni konon nya...)


1) My name is Dewi Maharani. Waktu zaman hingusan, aku xpaham kenapa cikgu kalau sebut nama ku penuh dgn nada kekaguman. Sbb bagi aku, nama tu sungguh ke'indon'an. Sebenarnya aku yg bodoh xpaham maksud dewi tu apa maharani tu apa.


2) I'm a bloghopper. Siok ooo baca cerita org. Adakah ia bermaksud, aku ni sama seperti makcik bedah dan makcik senah yg bercerita d tepi ampaian sambil jemur baju kemudian sibuk2 mengambil tahu hidup org?


3) Red is my new pink. Merah itu sexy.


4) I used to be vegetarian or lebih tepat lagik telurian. Hahaha... Makan misti ada telur. Xda benda lain xpa tp telur kena ada. Tiada siapa yg paksa utk memiliki tabiat itu tp berkat kegelian ku terhadap benda2 berdaging. Aku rasa daging, ikan, ayam dan segala binatang tu berbau. Currently bole makan lala, ketam (tp masih geli guna tangan utk keluarkan isi), sate (ayam only then rendam dlm kuah kacang banyak2 smpai xda rasa ayam. haha) dan sotong bakar yg maha ranggup tu. heaven!!


5) Bole makan d mana saja. So jgn la ckp dgn aku "ko pilih tmpt mkn, ko tu memilih". Aku tembak ko nanti. Sbenarnya aku rasa rendah diri bila org ckp bgitu. Rasa mcm OKU pulak. Dan tolong la kalau mkn pizza tu, jgn pilih vege pizza. X sedap!! Aku sanggup korek segala daging dan apa2 binatang yg ada dlm pizza tu. Aku pun suka mkn kfc ok! Sedap weii cheesy wedges!


6) Teringin pegi melancong ke luar negara. Hahaha.. Kesian kan. Sgt tertarik dgn harga ticket AA dan MAS yg berlumba lumba bg harga best. Tp aku xda passport. Tu la... Postpone lagik buat passport tu. Susah bah mau buat d sini. Suda apply bbrp bulan lalu blum approve. Nnt la apply d tawau. 3Jam siap kan?!! Teringin pegi mana??? HOLLAND.


7) Aku suka drive! Hmmm... Sgt suka! Mungkin best kan kalau bole berumah d kereta. Caravan la bukan merempat mcm laki yg kena halau bini tu. Bbrp kali drive pegi KL tnpa alasan yg munasabah tnpa mengira tgh malam atau subuh yg buta.


8) Won't watch any ghost story merepek d tv3 tu mahupun misteri nusantara sbb dkhuatiri akan menjejaskan tahap keberanian. Kalau lepas buletin utama hari khamis tu terus tukar channel.


9) Currently love maxi dress, kimono dress and baby doll dress. Bole hide my tummy yg kebesaran nya tidak dpt d ampun kan lagik.


10) I love to watch korean drama, movies, songs........... korean guy? hahahaha.. they are damn romantic but jarang jumpa yg handsome.


4. Pass this award to 10 bloggers and link them in your blog.

Mummy Zahin, Kak Nadia Murad, Kak Kingdom of Ours, Kak Melin Melinda, C SKY

aiyoooo... mcm itu saja yg mampu. Org lain suda buat kan!!

No comments: