Monday, January 12, 2009

Lepak bersama kawan2. (post tidak bergambar)

Jumaat malam tu kan, aku keluar dgn Angel. Aku sampai akhir d hotel. Biasa la kan. harus la p lepas menunaikan kewajiban. Bukan pd tuhan shj tp jugak kewajiban utk diri sendiri. Apa yg wajib gila tu? Baca porem dan blog org!!! Aku mmg gila baca blog org. tp silent reader la.

Diorg stay d Tanjung Bungah Beach Hotel. Diorg dpt Ma*Ba*k staff rate. Kira murah la utk hotel yg tepi beach. Hotel ni? bole la utk tidur. I prefer paradise hotel. Katil Paradise hotel king size. Ada balcony menghadap laut tp Tg Bungah ni non ada. Lagi pun bedsheet dan comforter Paradise hotel satin kaler maroon bukan mcm Tg Bungah yg so typical hotel, bedsheeet putih then selimut cokelat kain berbulu tu. Wahaha... Soooo of topic.

Lepas jumpa diorg tu, diorg insist mau pigi lepak d area yg happening. Aiyoooo.... aku pulak jenis lepak rumah. Mcm mn ni? Last resort call Uthaya my ex-tech yg serba tau tu.

Lepak area momo. Happening la kan kalau malam2 weekend ni. Byk club2 d cni. Bole cuci mata tgk gelagat org. Tgk ahmoi, aci2, adik2, bapak2 dan bapok2 yg cun dan sexy. Bapak2 tu x sexy ok!!! tp menggelikan. tgk org2 tua berkepit dgn ppuan muda.

Best jugak lepak cni. 1st time lepak cni. Nasib baik diorg dtg, kalau tidak, aku yg tinggal d Penang ni sampai koma pun x jejak tmpat ni. Ya. Aku sungguh jakun. Sungguh kera dlm jamban. Bkan anti sosial mahupun berlagak maksum ok! tp xda kawan!! Ya. sungguh kasihan. maka sapa2 yg mau dtg penang sila kontek aku. Minum d cni bole dgr live music dr club berhampiran. Trasa mcm wartawan pulak aku tgk2 dan perati org. Eh! wartawan kerja tgk2 org kah? Yoyo la aku.

Jgn tny gambar ya, sbb aku xkluarkan camera lagik time ni. Camera aku mcm malu2 kluar dr beg. Sbb camera diorg canggih manggih sungguh. Ada muncung2 pjg lagi. Aku pun suka jgk xkuarkan camera aku. Sbb kalau pakai camera diorg harus la gambar jd lebih terang benderang kan. Wahahaha!!!

Tp ada cons jugak. Aku x bole suka suki delete gambar yg mn lemak2 ku muncul dgn ghairah nya atau pun angle2 yg menampak kan muka ku mcm spastik tu. Terpaksa la redha.

Gambar akan upload bila diorg suda upload gambar d facebook.

No comments: