Friday, January 9, 2009

Go! Go! Go!

Ari ni aku berazam (byk la aku punya azam. suda hari ke-9 la wei) akan berdiet dan work out habis2an. Ya.. setelah berpikir byk2 kali dan cuba menguatkan semangat sendiri.

Akan buat daily posting mcm kawan2 BFT'ians buat. Baru sat breakfast dgn Apple sebijik. Abs workout 8minit ikut youtube mcm yg d suggest oleh cikemi.

Betula la cakap cikemi, keras perut!

selama ni aku try buat2 sendiri tnpa hala dan panduan xda rasa apa pun, dats y aku hangit2 taik ayam. Tp smlm mmg trasa la perut aku keras. Penat jgk ooo lapan minit. Thanks Emi.

Semoga boroi ni bole nyah! nyah! nyah!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



td tgk email... hmmmm... postpond esok la diet2 ni. ;p

tgk tu.....


ha... ada pizza!!


tp aku tetap akan work out! semangat tgk kawan2 menylim. kadang2 jeles jgk. tp jeles baik ok. xda masanya aku mau pedajal diorg. lagipun diorg jauh2, kalau dekat bole jugak aku belanja diorg mknn blemak setiap hari. lepas tu lalaikan diorg biar diorg lupa workout. hahaha.. harusla diorg xmo jumpa aku lepas ni. Jz kidding...

No comments: