Tuesday, September 21, 2010

Cerita tidak raya


Salam......

Maaf lama tidak mengupdate blog. Tapi x ada yang tertunggu tunggu kan. So x update pun x apa. Hahaha... Kasihan.

Oh ya... selamat hari raya semua. Kalau ada tersalah taip, terkomen xbest, ker korang tiba2 trasa mcm makan cili padahal time tu tgh makan cendol, maaf kan saya ya.

Cerita raya? Oh! itu x ada d cni. Sila carik d blog lain saja. Berlumba lumba diorang upload gambar and cerita raya. Tapi tidak d blog ini. Gambar raya pun sukar d temui. Hanya menunggu orang mengetag d facebook. Tp mcm xda saja. T__T

Raya tahun ni saya balik rumah mentua d Kuching seperti tahun lalu juga. Tahun lalu berikut adalah alasan c Addy

Kak Apay dah la x balik. Xkan kita pun xbalik. Nnt mak sedih la anak2 dia xbalik.

Fine2.... Aiman xkesah. Walaupun mata hampir bengkak d pagi syawal 2009. Lebih2 lagi hari itu adalah hari lahir saya dengan nombor yang cantik. 20092009. Patut guna untuk kawen tp sapa pulak dtg kalau aku kawin pada raya pertama?

T__T

Pada tahun ini pula, alasan berikut dgunakan

Kak Apay balik, so cukup kan la korum. Baru best berkumpul & bergambar ramai2.


Bagaimana kah mata saya tidak membengkak d pagi raya.

T__T


Benarkah ada garisan perak d setiap awan? apakah peribahasa ini. Every cloud has a silver lining



Sekian cerita xraya dari saya.


Akhir sekali, saya mau bagitau saya tidak mebuat open house ya. Kuih pun xda. angpau lagik la. haha...



x.o.x.o



3 comments:

I want to lose weight said...

Siannya.. sama ler aku 2 tahun dah beraya rumah mentua..

Tapi bermula raya ke-2 aku dah war-warkan setiap kali bertembung ngn laki aku..

next 2 thn berturut.. jangan wat2 lupa ye..

rara said...

selamat hari raya tom!
takpe.. macam i want to lose weight di atas, lepas ni next 2 years tuntut raya rumah tom pulak.

SJB said...

No open house? hehehe tak apa lah maybe next year kan? :).